Klantenservice

Bestellen en verzenden

Een bestelling plaatsen kan in vier gemakkelijke stappen.

  • Stap 1 Kies de producten die je wilt aanschaffen.
  • Stap 2 Plaats de producten in het winkelwagentje en klik op afrekenen.
  • Stap 3 Log in op jouw account of vul je gegevens in.
  • Stap 4 Selecteer de betaalmethode en je pakketje komt zo snel mogelijk jouw kant op.

Wanneer je een aankoop doet in onze webshop kun je zelf kiezen of je het wil laten bezorgen of gratis wilt afhalen in de winkel. Kies je voor bezorgen? Kijk dan hieronder voor de verzendkosten.

Verzendkosten

Voor binnenlandse zendingen
Bestelwaarde minder dan €75,- €4,95
Bestelwaarde meer dan €75,- Gratis*

Naar België zijn de verzendkosten €9,95

Voor overige buitenlandse zendingen bel of mail voor meer informatie.

Betalen

U kunt in de webwinkel van Babyhuis Teuntje Pluis veilig en makkelijk betalen. De betaling van je bestelling is mogelijk op verschillende manieren, waaronder iDeal, Paypal, creditcard of  via overschrijving. Ook is het mogelijk om uw bestelling in de winkel op te komen halen, zodra uw bestelling klaarligt nemen wij contact met u op.

iDeal, Paypal, creditcard
Met iDeal, paypal of creditcard kunt u direct bij het plaatsen van de bestelling betalen. Zodra u betaald heeft, krijgt u een bevestiging van de betaling en worden de door uw bestelde artikelen verstuurd.

Overschrijving
Als u kiest voor overschrijving ontvangt u instructies om het volledige bedrag van de bestelling over te maken. U maakt het bedrag over naar onze bankrekening onder vermelding van het bestelnummer. Uw bestelling wordt direct verzonden nadat de betaling ontvangen is.

Garantie

Babyhuis Teuntje Pluis geeft op alle artikelen garantie. Op elke aankoop zit standaard fabrieksgarantie. De duur van de fabrieksgarantie varieert en kun je bij ieder product terugvinden bij de specificaties. Neem bij klachten altijd contact met ons op.

Retourneren

Bij Babyhuis Teuntje Pluis is het altijd mogelijk (mits het geen afgeprijsd artikel betreft) om het artikel binnen 7 dagen na ontvangst via de post retour te sturen. Hiervoor vragen we je om het bijgesloten retourformulier zo volledig mogelijk in te vullen. Wel worden we graag vooraf even op de hoogte gesteld per e-mail. De retour kosten zijn voor rekening van de klant.

Hoe kan ik mijn artikel retourneren?

  1. Vul het retourformulier zo volledig mogelijk in.
  2. Knip het adresveld (aangegeven met schaar) af en plak deze op de doos.
  3. Voeg in de doos een kopie van de aankoopfactuur bij.
  4. Het retourformulier wat overblijft kan samen met de factuur in de doos worden gestopt.
  5. Plak de doos zorgvuldig dicht.
  6. Breng de doos bij een postkantoor bij jou in de buurt.
  7. Het pakket wordt vervolgens naar ons verstuurd.

Wanneer het pakket onder bovenstaande voorwaarden bij ons is ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen teruggestort op uw rekening door Babyhuis Teuntje Pluis.

Afgeprijsde artikelen

Tijdens de Sale periode is de winkel gevuld met zowel afgeprijsde artikelen als nieuwe artikelen. Na de Sale periode  kunt u afgeprijsde artikelen alleen via de website bestellen. Dit heeft te maken met het feit dat afgeprijsde artikelen bij ons dan niet meer in de winkel liggen, maar opgeslagen in ons magazijn. Tijdens openingstijden van de winkel is het helaas niet mogelijk om dit op te zoeken.

Eventueel kan uw bestelling wel afgehaald worden in de winkel of verstuurd worden naar uw huisadres.

Over afgeprijsde artikelen kunnen wij geen geld terug geven. Wel kunt u het omruilen voor iets anders of het omzetten in een waardebon. Het retourneren van afgeprijsde artikelen besteld via de website is helaas nog niet mogelijk. In de winkel kan dit wel.

Ontdek onze nieuwste items